رضا کارگر
رضا کارگر
رضا کارگر

سوابق وکیل رضا کارگر

رضا کارگر

آقای رضا کارگردر کنار فعالیت فوق در امور سازندگی و اجتماعی همکاری با نهادهای انقلابی و خدوم و زحمت کش محل و تهران داشته و با کسب احکام مختلف در زمینه های کمک به مردم مشارکت در فعالیت های فرهنگی در صدد کمک های بیشتر در این خصوص بوده و هست.

-بیش از ده سال کار مستمر حقوقی در شهردریهای تهران و شهر ری

شهرداری منطقه 12

شهرداری منطقه 7

شهرداری منطقه 20

-وکیل شرکت های بزرگ من جمله هلدینگ شرکت سرمایه گذاری ساختمانی سپه

-وکیل شرکت سهامی عام الیاف

– هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس

-وکیل سرای محله نارمک و هفت حوض

-و وکیل افراد سرشناس که بدلایل حرفه ای امکان ذکر نام آنها وجود ندارد.

رضا کارگر

-دارای مدرک داوری معتبر از دانشگاه خوارزمی

-دارای مدرک معتبر در زمینه قرارداد نویسی حرفه ای

-دارای مدرک معتبر آموزش بورس و فاینانس

آقای رضا کارگر ضمن کسب تجربه در زمینه وکالت تخصصی در زمینه امور ملکی و دعاوی ثبتی و شهردایها و دیوان عدالت اداری و….

در ادامه به دلیل شناخت مردمی و اهالی محله هفت حوض و به درخواست دوستان و موکلین در انتخابات شورایاری این محل شرکت نمود و با کسب بیشترین آراء بعنوان نفر دوم منتخب مردم و در حال حاضر نیز بعنوان جانشین شورایاری هفت حوض به مشکلات مردم و محله رسیدگی می نماید.

آقای کارگر در زمینه های آموزش حضوری و مجازی نیز فعالیت به شرح داشته:

-آموزش حقوق شهروندی در سراهای محلات شهر تهران و شهر ری

-آموزش حقوق خانواده در سرای محله نارمک و هفت حوض

-آموزش مجازی و آنلاین

سخنی از وکیل رضا کارگر

سخنی از جناب آقای رضا کارگر مدیر گروه وکلای صدر با دو دهه تجربه وکالت تخصصی(بهترین وکیل شرق  تهران) که بعد از سالهای متمادی حضور خود در عرصه وکالت به این نکات ایمانی راسخ پیدا کرده و میگوید؛

ریشه موفقیت افراد به درجه علاقه مندی به حرفه و شغل آنها بستگی دارد هرچه این مقوله از حرفه دورتر شود قطعا به همان میزان از تبحر و تعهد و دلسوزی و موفقیت در حرفه کاسته می شود. استمرار در کسب تجارب و تحصیل و مطالعه بی وقفه تکمیل کننده این علاقه و پیشرفت خواهد بود.

یک خاطره از وکیل رضا کارگر

به گفته آقای رضا کارگر، در زمان انتخاب رشته دانشگاهی، یکی از معلمینش که رابطه دوستی نیز با خانواده ایشان داشته، به وی پیشنهاد میدهد که وارد رشته ادبیات شود.

در آن سالها که انتخاب رشته به طریق دستی و پستی صورت میگرفت آقای کارگر با مداد تمام رشته های ادبیات را در فرم درج میکند، ولی شب قبل از پست این فرم به علاقه خود برگشته و فارغ از تعارفات دوستانه رشته مورد علاقه و عجین با تفکرات و ذهنیت خودش یعنی رشته حقوق را انتخاب میکند.

بعد از قبولی در این رشته در یکی از دانشگاههای تهران، بلافاصله وارد بازار کار شده و در کنار تحصیل کارهای عملی حقوقی نیز انجام میداده است.

آقای کارگر همین انتخاب رشته ساده را بهترین مثال برای قدم گذاشتن در راهی که علاقه در آن متبلور است میداند و میگوید کار بدون علاقه حتی اگر بهترین تشویق ها را در پی داشته باشد، نمیتواند دائمی باشد و شخص را دلزده میکند.

 

به گفته آقای رضا کارگر، علاقه زیاد به کار موجبات کسب تجارب بیشتر در هر زمینه را به انسان می دهد لیکن علم حقوق دنیایی از علوم را در بر میگیرد که هرچه وارد این بحر بی کران شویم بازهم کم است.

آقای رضا کارگر میگوید، روزی با یک دوست متخصص صحبتی داشتم در زمینه اینکه تراکم کاری متفاوت موجبات سردر گمی شده و وکیل را مستاصل می نماید.

ایشان بعنوان یک متخصص اهل فن بیان داشت در چه زمینه تخصص کافی داری؟ به او گفتم تخصص و علاقه اصلی من پرونده های ملکی است.

تایید آن وکیل متخصص 20سال پیش رویه کاری ام را تغییر داد و تمام امور ملکی و ثبتی و شهرداری را بعنوان حرفه خود قراردادم.

به گفته آقای کارگر، کار در شهرداریها ریشه و مادر تمام امور ملکی است و شما را با تمام بخش ها و زوایای نادیده و نانوشته و ناگفته های مشارکت در ساخت و ساز و دعاوی ملکی وکلای ملکی و دیوان عدالت اداری کمیسیون ماده صد و غیره آشنا می کند ساز و کارها و قوانین و مقررات شهرداریها زیر ساخت یک تجربه و تبحر برای ادامه راه شد و بر این اساس تخصص سرلوحه امور قرارگرفت.

پرونده های ملکی دامنه وسیعی از دعاوی ثبتی و شهرداریها ، سرقفلی ،خلع ید و تخریب و نوسازی،مشارکت در ساخت وساز ،خرید و فروش ملک،پیش فروش و هر آنچه از ملک و زمین منتزع باشد را شامل می شود.

دعاوی ملکی ،ارث و …. کسب تجربه در هریک از این زمینه ها سالیان سال وقت می برد و بسادگی حاصل نخواهد شد .

در نتیجه به صرف داشتن یک مدرک نمی توان مدعی یک کار و حرفه شد و چه بسا می بایست چه روز و شبهای که با سختی و مشقت بدنبال کار رفته ودر راهرو های ادارت بدنبال امور موکل باشید تا بتوانید وقتی سخنی از کاری می شود و یا موکلی به شما مراجعه می کند متوجه ناراحتی و نگرانی و مشکل ایشان شوید.

از نظر آقای کارگر، تیمی کار کردن قطعا برای کاستن نواقص انفرادی وکالت و پاسخگوئی بموقع و انجام امور در اسرع وقت و کسب رضایت موکلین می باشد و تیم کاملا حرفه ای در کنار هم قرار گرفته تا فقط در زمینه مشکلات مربوطه یکی از وکلای متخصص امور ایشان را به سرانجام برساند.

آقای رضا کارگر  قراردادهای املاک و مشارکت در ساخت با ارقام بسیار بالا را با بررسی کاملا حرفه ای منعقد میکند و یا دعاوی ملکی که افراد سازنده و یا مالکین به مشکل خورده با داشتن تجارب ارزنده در این خصوص توانسته تا حد توان و تجربه به کمک موکلین خود رفته و مشکلات ایشان را به لطف خدا مرتفع نماید.

ودر کنار تخصص درزمینه های مناسب کاری برای هدایت یک گروه یا تیم ،نیازمند تجربه و دانش مدیریتی است.

نداشتن این دانش سرانجامی را در بر نخواهد داشت شاید شنیده باشید که موسسه و یا خیلی از تیم ها نیز این فعالیت را ادامه داده ولی از ادامه راه باز مانده و نتیجه مثبتی از کار خود نگرفته اند و نیمه راه به فعالیت غیر مرتبط پرداخته اند .

نظر وکیل رضا کارگر در باره گروه وکلا:

یک تیم ویا یک گروه و یا موسسه نمی توان مدعی صداقت و تعهد و سرعت عمل در کار برای موکل باشد، بلکه این رزومه شخص و سوابق کاری ایشان ملاک انتخاب خواهد بود در نتیجه برای دقیق شدن در این خصوص از موکلین سابق و یا از آراء حاصله از محاکم میتوان رزومه و پیشیتنه موفقیت شخص را بررسی کرد.